ZBOŽÍ ZAKOUPENÉ JAKO NEVHODNÝ DÁREK NA VÁNOCE LZE DO 31.1.2025 VRÁTIT NEBO VYMĚNIT.

Reklamace/Vrácení zboží

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

 

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Vyřídí-li prodávající vaši reklamaci dodáním nového bezvadného zboží, neběží od tohoto okamžiku znovu 24 měsíců.


Záruka se nevztahuje na:

  • vady vzniklé běžným používáním
  • nesprávným použitím výrobku
  • nesprávným skladováním

 

Zboží na reklamaci či vrácení posílejte umyté, tj. v takovém stavu jaký jste jej obdrželi. Pokud bude muset technik zboží mýt, bude vám naúčtovaný dodatečný poplatek 200 Kč.

 

Postup při reklamaci či vrácení zboží:

  1. informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
  2. zboží důkladně vyčistěte, pokud přijde na reklamaci zboží znečištěné, bude vyčištěno a naúčtováno 200 Kč
  3. zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu Martina Roháčová, Sluneční 349, Desná 468 61, TEL. 734160412 (pouze pro kurýra na doručení reklamace) - zde vyřizujeme reklamace a vrácení veškerého zboží z našeho eshopu
  4. do zásilky vložte vyplněný reklamační list(viz níže), usnadní a hlavně urychlí to celý proces reklamace
  5. doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
  6. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.

 

Reklamační list / List na vrácení zboží ke stažení reklamacni-list_2022

Bezdoteku.cz na FAVI.cz