REKLAMACE


Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

 

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.


Záruka se nevztahuje na:

  • vady vzniklé běžným používáním
  • nesprávným použitím výrobku
  • nesprávným skladováním

 

Postup při reklamaci:

  1. informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
  2. zboží důkladně vyčistěte, pokud přijde na reklamaci zboží znečištěné, bude vyčištěno a naúčtováno 150 Kč
  3. zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu Jiří Roháč, Sluneční 349, Desná 468 61 - zde vyřizujeme reklamace veškerého zboží z našeho eshopu
  4. do zásilky vložte vyplněný reklamační list(viz níže), usnadní a hlavně urychlí to celý proces reklamace
  5. doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
  6. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.

Reklamační list ke stažení zde